A Proficy Scheduler hatékony segítséget nyújt a termeléstervezéshez, és minimalizálja a váratlan események hatásait.

A Proficy Scheduler egy interaktív grafikus tervező eszköz, mely – az erőforrások és az eszközkészlet ismeretében – segít ütemtervek létrehozásában és karbantartásában. Gyorsan és egyszerűen elkészítheti az ütemtervet egy új megrendeléshez, vagy átütemezheti a meglévő terveket.

scheduler_single_resource_viewA Proficy Scheduler interaktív felületén gyorsan és egyszerűen lehet új ütemtervet készíteni vagy egy meglévő tervet módosítani.

Előnyök:

  • Könnyen használható grafikus felület
  • Eszköz- és anyagtervezés
  • Előre beépített szabályok a dinamikus újratervezéshez
  • Valós idejű kijelzés
  • Kedvező ár/érték arány
  • Integrálható a Proficy Plant Applications
    szoftvercsomagba a részlegek közötti együttműködés
    eléréséhez

Az automatizálható szabályok és a könnyen konfigurálható útvonalak és erőforrások segítségével hatékonyan reagálhat az olyan változtatásokra, mint pl. egy megrendelés beérkezési, egy késztermék kiszállítási idejének vagy feldolgozási sebességének a módosulása, vagy akár nem várt megrendelések beérkezése vagy mennyiségi változások esetében. Integrálható az üzem összes erőforrása így gyors, informált döntéseket tudn hozni, mely csökkenti a rendelés teljesítésének idejét, javítja az üzemi hatékonyságot és jelentősen lerövidíti a tervezésre fordítandó időt.

scheduler_main_screenAz interaktív Gantt diagramokon könnyű optimalizálni és erőforrással összerendelni a megrendeléseket.

Tulajdonságok és funkciók

  • Termeléstervezés a végétől vagy az elejétől kezdve – Rugalmasan alakíthatja a termék útvonalát vagy az erőforrásokat (személyzet, alapanyagok és berendezések), épp ahogy az aktuális helyzet megköveteli.
  • Komplex következmények kezelése és értékelése – Segít átütemezni a különböző tevékenységeket, hogy tervezési hiba nélkül, időben, és plusz költség nélkül tudja leszállítani a végterméket.
  • Szűk keresztmetszet- és anyaghiány-észlelés – Használatával már előre betervezheti az erőforrás szükségleteket.
  • Beépül az ERP rendszerbe is
  • Integrált, valós idejű nyomon követés – Információval látja el a termelés, a fogyasztás, események pillanatnyi állapotáról, és összeveti a tervekkel, hogy bármikor meg lehessen jósolni a megrendelés elkészültének időpontját.
  • Esetvizsgálatok – Egyszerűen értelmezhető formában megjeleníti a terhelési tényezőket a tevékenységek változásának a függvényében.

A Scheduler automatikusan elvégzi Ön helyett:

  • Megrendelések és anyagjegyzékek (BOM) automatikus lekérése az ERP rendszerekből.
  • Az aktuális termelési adatok és a hatékonyság alapján megbecsüli a megrendelés elkészültének időpontját.
  • Optimalizálja és erőforrásokat rendel a termelési tervhez.
  • Nyomon követi a termelést, a fogyasztást, a selejtet, és a kihozatalt és automatikusan frissíti az ERP rendszert.
  • Jelentéseket és elemzéseket készít.